Torsdag

I dag har jag ingen som helst känsla för det här med jobb. Det var länge sen jag kände så.

Nathalie var supersnorig i morse och ville stanna hemma men har man ingen feber och är pigg för övrigt så kan jag inte vabba, jag är ju inte gjord av pengar! Det kan vara pollen som spökar för nu är det en massa björkpollen i luften och det kände jag av i går eftermiddag, ögonen rann ordentligt.

I morgon är det dags för Izabelles läkarbesök och jag känner inte att jag har blivit något tuffare men jag får köra lite pepptalk med mig själv i kväll...Heja Marlene!!!

Jag längtar massor till helgen men jag vet egentligen inte varför för jag har inga som helst planer men det är väl ledigheten jag vill åt.

I dag är det 12 dagar kvar till Mallis... :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0