Vardag igen!

I går kom vi tillbaka till regniga Sverige igen efter en helt underbar vecka på Mallorca.
Tjejerna är supernöjda och så även deras mamma! När flyget lyfte så kände jag viss vemod att åka hem till Sverige igen. Har mått så bra där nere. Ingen värk i axlar och rygg!
Izabelle och Nathalie tyckte vi kunde flytta ner dit.
Fast ärligt så tror jag dom skulle tröttna på att vara på miniklubben, åka vattenrutchbana och rida ponny varje dag.

Kissarna var superglada att vi var hemma igen. Kajsa har legat bredvid mig hela natten och har spunnit och jamat mest hela tiden. Ett tag trodde jag hon skulle krypa in i mig för hon ville ligga så nära, så nära.

Lägger upp lite kort senare. Är nu på jobbet och har precis plöjt igenom alla mina mail som väntade. Otroligt att det hinner hända så mycket på bara en vecka.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0