Veterinären

På morgonen var jag med Kajsa till veterinären och skulle ta bort stygnen efter kasteringen. Dessvärre får vi vänta till måndag då det var lite inflammerat så hon måste ha på sig kragen hela helgen. Hoppas, hoppas det funkar på måndag istället.

I dag vid lunch åker Nathalie med A till Stockholm och blir borta hela helgen så jag kramade henne lite extra i morse och frågade om hon skulle sakna mig i helgen...
"Men mamma, det är ju bara två dagar" fick jag till svar.
Det känns riktigt skönt att hon är så pass självständig och att det inte rör henne i ryggen att vara borta från mig. Izabelle är ju lite annorlunda som ni vet, hon är mammig till tusen!
Hon grät t o m i morse när vi skulle gå hemifrån tillsammans så hon fick följa med till veterinären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0