Chockad med huvudvärk...

Har varit ut med Agnetha en stund och ätit middag, tanken var även att jag skulle gå ut och ta en öl tillsammans med Jani och Jimmy men tyvärr fick jag tacka nej. Jag är inte i form.

Jag kan fortfarande inte riktigt fatta vad som har hänt och vilken jäkla tur jag har haft.

Syrran och Adam var oxå med och syrran sitter bara hemma och gråter, även fast hon inte såg själva olyckan, utan hon gråter för att hon sett min reaktion i bilen. Hur jag har skrikit när jag ser bilen komma flygande och hur jag sen har nästintill brutit ihop av bara tanken på att mina barn kanske skulle varit mammalösa om bilen bara flugit några cm högre...och missat vajerräcket.... Hua!!!! *gråter*

Ska nu gå och lägga mig och som tur är har jag medicin hemma som jag sover bra på. Ser bilen framför mig hela tiden...och naturligtvis undrar jag hur det har gått för den/de i bilen...kan bara hoppas att dom klarat sig bra.

Godnatt och ta hand om varandra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0