Det var inte min tur att lämna jordelivet idag...

Ibland har man änglavakt och det hade jag idag.

Skjutsade Izabelle till Tullinge och när jag sen åker hem så ser jag en bil komma flygandes från andra vägbanan på E18. Som tur är fastnar den i vajern vid vägbanans sida. Hade den inte fastnad där så hade den flygit ut på min vägbanan och jag hade smällt rejält med den. Min hasighet var 126 km/h (vägen har 120) och jag tror inte man överlever en krock i den hasigheten.

Jag bara skrek och när jag sen kom på vad som kunde ha hänt så började jag storböla och nu är jag riktigt skakis och har värsta huvudvärken. Ska ändå försöka ta mig ut och äta middag tillsammans med Agnetha, behöver något annat att tänka på.

Älskar jordelivet och det vet han däruppe!!!! TACK!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Men fyy fan va otäckt!!!! Skönt att det slutade väl...

Massa kramar till dig!!!

2010-11-13 @ 19:10:40
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ush fy så hemskt, vilken tur att det gick bra för dig ändå. Förstår din schock.



Ta hand om dig !!

2010-11-13 @ 21:33:30
URL: http://anneli78.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fy vad otäckt. Tur att du hade änglavakt. Kram.

2010-11-14 @ 10:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0