Långlördag...

Det har varit en lång dag.

Izabelle och jag gick upp vid 7 idag och 7,20 var vi på Maxi.
Loppisdag!!!
Vi shoppade lite som kan vara bra att ha med och tugga på under några timmar på Hejargränd.
Kl 7,50 var vi på Loppiset och började packa upp våra grejor, inte lätt att få plats två personer (jag och syrran) vid samma bord med massor med prylar. Det var bara att hoppas på att få sälja av så mycket som möjligt så det bara var att packa upp nytt.
Det gick bra för oss. Izabelle tjänade 555:- och jag 1270:-, inte illa och då kändes det inte alltför jobbigt att stå där när det ändå lönade sig. De vid bordet bredvid var otroligt besvikna på sin dag, dom hade sålt väldigt lite, tror knappt dom fick ihop till bordshyran, 350:-.
Det som jag fick över efter dagen ställde jag kvar till Frälsningsarmen, orkade bara inte släpa hem det igen, och förhoppningsvis går det till något bra ändamål ändå.
Loppis stängde 15 så det var bara att stressa hem för Belle skulle vara på kalas 16. När hon var lämnad åkte jag, mamma och syrran hem till A och hämtade köksbordet och stolarna som syrran ska köpa, vilket jäkla släpande med detta bord, men till slut gick det som vi ville. Sen drog vi till Maxi för att inhandla lite mys till kvällen.
Jag har mest legat i soffan och latat mig ikväll, är så in i norden trött.

Nu slår jag igen dessa blå för den 20 november i år.

Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0