Tomtar och julkrubba...

Lördagmorgon och jag vaknade av ett sms från Izabelle, "är du vaken mamma".
Dom är med A i Västerås denna helg, lite jobbigare tycker jag då jag vet att dom bara är några hundra meter från mig och jag ändå är ensam här hemma. Saknar dom mer då faktiskt. Är dom i Tullinge så saknar jag dom oxå massor men då är dom ändå 13 mil ifrån mig och jag kan inte göra något men nu  kan jag nästan ta på dom. Fattar ni vad jag menar?

I går hade jag en helt fantastisk kväll med massa skratt så i dag är det lite träningsvärk i magen, så lite skrattar jag med tanke på att jag får träningsvärk efter en kvälls skratt...Haha

Vi var ut och åt med jobbet på den italienska restaurangen Fragolino, så god mat! Efter middagen åkte två av kollegorna hem och vi andra 6 drog vidare till Strike för lite bowling, karaoke och sen vidare till Harrys för en massa dans.

Jag var nykter precis hela kvällen och hade superkul, tänk, det går det oxå!

Det var skönt att ta bilen och komma hem tryggt samt att i dag vakna utan baksmälla, bra val av mig!

Tycker dock inte det är värt Viktväktarnas propoints att dricka mig redlös, går hellre ner i vikt, en väldigt sund och vuxen inställning...haha

Nu ska jag ta och ge järnet med att adventspynta i huset. Izabelle blir nog ledsen att inte få hjälpa till men jag spar hennes rum till henne och där lovar jag att det blir massa pynt med tomtar och julkrubba. Själv så hoppar jag över tomtarna i övriga hemmet, jag är inte riiiktigt förtjust i sånt! Det är kanonfint hos mamma, men inte hos mig.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0