Träningsvärk

Måndag idag, en dag närmre tjejernas hemkomst från Tullinge. Jag längtar så mycket efter dom just nu, få pussas och kramas igen.

Har värsta träningsvärken idag och jag har inte varit och tränat. Jag har målat!!!
Visst, man kan få träningsvärk av det oxå.
Jag har rollat väggarna i Izabelles "nya" rum och hade ingen förlängningspinne så jag fick hoppa upp och ner på en pall för att nå uppe vid taket och detta skedde ett antal gånger med ett 12 kvm stort rum samt att jag har målat 3 ggr!!!
I dag kan jag knappt gå, rumpan och insidan av låren känns av ordentligt! Ska ta mig en promenad på lunchen för att kanske få bort det värsta. Sitta still är ingen höjdare för när man reser sig ser man ut som en pigg 90-åring.
Men det blir nog fint i rummet när det blir klart. Hoppas att tapeten kommer hem idag så jag kan åka och hämta den efter jobbet och göra allt klart tills töserna kommer hem i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0