Hämnden

I dag har jag jobbat massa med kroppen.

Izabelle och Nathalie vill byta rum igen, nåja, det var säkert 1 år sen sist. Men nu var det dags igen.
Dom är ju i Tullinge så jag tänkte överraska dom, samt sysselsätta mig med något.

Syrran och Micke kom hit på eftermiddagen och vi började tömma Izabelles rum. Flyttade ut garderoberna från Nathalies rum ut i hallen och sen tömde vi det rummet och flyttade in allt i Izabelles gamla rum så nu är Nathalies rum klart, hoppas hon blir nöjd och glad.

I morgon ska jag börja måla för att sen på måndag kunna flytta in Izabelles möbler och fixa till det.

Det är kul med lite nytt, livet blir alltid lite gladare en stund.

Ikväll har jag, Agnetha, syrran och Micke varit på bio, Hämden! Den var kanonbra, väldigt gripande, så vi tjejer var rödgråtna när vi gick ut ur salongen. Micke Persbrandt är en riktig goding!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0