Lååång söndag

Shit vad lång den här dagen har varit men snart är den slut och jag får gå och sova igen.
Är så trött hela tiden, fattar inte. Orkar inte ta hand om något här hemma, låter allt ligga och se för jävligt ut.

Ska träffa läkaren på onsdag för att reda ut vad som är fel. Eller egentligen vet jag vad som är fel men förhoppningsvis får jag en medicin som gör att jag mår bättre och bli piggare.

För att få lite frisk luft idag så tog jag mig en promenad. Izabelle cyklade med mig som sällskap men hamnade lite långt efter ibland när hon skulle samla fina löv.

Nathalie har lekt med sin kompis så henne har jag inte sett mycket av, nu är hon dock hemma. Hon är så söt, sitter och surfar runt på youtube efter roliga klipp med Sean Banan samt kollar in alla olika videos med Eric Saade, favoritkillen just nu. Denna gillar hon bäst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0