Officiellt störd...

I morse var jag till läkaren och fick diagnosen: officiellt störd. Nej så illa är det inte men jag har tyvärr haft/har alldeles för mycket runt omkring mig så jag orkar inte längre rent psykiskt, därför har jag mått jättedåligt sista tiden men nu får jag medicin. Den kommer dock att göra att jag blir trött och kanske mår lite sämre för att sen vända. Jag har blivit sjukskriven 2 veckor för att ta hand om mig själv och kunna må dåligt en dag om jag vill.
Chefen tog det ganska bra när jag berättade det, förhoppningsvis tänker han att han får tillbaka en Marlene som mår bra.
Ingen på jobbet har säkerligen märkt att jag mått dåligt för där har "GLADKEPSEN" varit på och när jag kommit hem är man helt slut i psyket och reagerar på minsta lilla så jag säger till min familj inkl A; Har jag varit dum och otrevlig den senaste tiden så vet ni vad det beror på och jag hoppas för allt i världen att det ska bli bättre med pillrerna jag får.

En som är glad att jag är hemma är Kajsa, hon ligger bredvid mig och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0