SVT-kväll

I kväll har jag varit hos mamma och pappa.
Vi åt varma mackor och sen var SVT-kvällen utstakad.
Helst hade mamma velat se "Vem vet mest" kl 19 men det fick hon hoppa över, vi hade så trevligt vid köksbordet.
Kl 20 var det bara att bänka sig vid "Doobidoo", egentligen är det ett väldigt trevligt program, underhållande. Jessica Andersson var kanonduktig och det blev många skratt.
Kl 21 blev det Skavlan, har sett det en gång tidigare och då umgicks jag oxå med mamma och pappa, vilken överraskning va? Men det var oxå helt ok att se.
Kl 22 var det Sportnytt och 22.15 började Tvärsnytt men då åkte jag hem.

Jag är inte van att se så mycket på SVT men det gick bra det oxå.

Tack för en trevlig kväll mina kära föräldrar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0