Viktväktarna

Det är dåligt med uppdateringar nu men jag ska vara ärlig, orkar helt enkelt inte och sen finns det inget kul att säga om mitt liv heller. Det är bara de vanliga efter snart en veckas sjukskrivning;

Gå upp vid 7, göra frukost till brudarna och skicka iväg dom till skolan, glo på tv, prata i telefon med Agnetha och mamma, surfa runt lite på FB, glo på tv igen, sova en stund och sen kommer brudarna hem och då är det matlagning som gäller, bråka lite med dom, sen tv-tittande igen för att sen lägga sig vid 22...Spännande va???

I dag har jag iaf varit på Vv och jag hade ångest att gå dit för jag var säker på att vågen skulle visa plus eftersom jag börjat med medicin som kan ge viktökning, men vågen visade -2 kg...What!!! 2 kg minus på en vecka, inte klokt, så nu har jag gått ner totalt 7 kg. Så jävla glad är jag för det!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt tjejen!!!!!!!!!!!! Du är skitduktig! =)

Tänker på dig så kämpa på! Kramar Sussi

2010-10-12 @ 20:06:04
Postat av: Marianne

Vad du är duktig. :) Kämpa på där hemma. Lite egen tid mår man bra av. Kram.

2010-10-15 @ 15:42:52
Postat av: Anonym

Oj, 2kg är ju jättemycket på en vecka! Härligt vännen, bra kämpat!

2010-10-17 @ 11:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0