Äntligen lördag

I morse blev jag riktigt snuvad på sovmorgon.
Har längtat hela veckan efter denna morgon när mobilen har ringt och man ska kliva upp och så vaknar jag kl 6.30. Fattar ni hur besviken jag är???? I morgon lär jag heller inte kunna sova ut för då är jag övertygad om att jag är bakis efter kräftskivan ikväll.
Izabelle undrar varför jag ska på kräftskiva när jag är allergisk mot kräftor. Hmmm...jag har ljugit lite för mina barn, har sagt att jag är allergisk mot fisk och skaldjur eftersom jag inte tycker om det. Jag kan ju inte berätta för dom att jag inte tycker om det för då vill inte dom heller äta det.

Jag vet, inte bra att ljuga men ibland är det bättre med en vit lögn än sanningen, som i det här fallet.


Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Ja, jag tror faktiskt att en vit lögn är bättre än sanningen i det här fallet :P



Psst.. Jag har en veckans blogg tävling hos mig, var gärna med :)

2010-09-04 @ 10:04:29
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Anonym

Hahaha va rolig du är!! Kräftor som är såååå gott...jag kan köpa ett paket o äta i min ensamhet...o inte blir det en enda kräfta kvar heller :P

2010-09-04 @ 11:13:29
Postat av: Marie

Oj det var Marie som skrev det förra inlägget om jag missade att säga det :D

2010-09-04 @ 11:14:21
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0