Bruttorna

Mina tjejer börjar växa ifrån mig, jag märker detta framförallt på kvällarna.

Förut satt vi tillsammans och såg på "Halv-åtta-hos-mig" och det ena inredningsprogrammet efter det andra men nu vill dom istället vara i sina rum och pyssla med än det än det andra. Nathalie är helst ute om hon får.

Detta leder till att jag känner mig så ensam om kvällarna och jag saknar mina brudar bredvid mig i soffan. Tänker att det är så här framtiden kommer att se ut, jag ensam i soffan och brudarna någon annanstans.
Måste se till att skaffa mig sällskap, kanske en av det andra könet t o m, inte helt fel :-D

Ikväll tänkte jag då bryta den här ensamheten och ta med brudarna till badhuset för att simma och leka.
Uppskattat, hoppas jag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0