De förlorade brallorna

Nu är de förlorade brallorna hemma igen, enligt Nathalie iaf, jag har inte sett det med egna ögon än.

Jag följde med henne till skolan i morse för att verkligen leta. Ni skulle ha sett deras kapprum...my god hur det såg ut. Saker låg högt och lågt och deras egna platser var det kaos på. Alla delade hängare två och två. Fattar att saker kommer bort där kan jag säga.

Hursomhelst så hittade jag en av gympaskorna, som har varit upphittade en gång men tappats bort igen!

Jag hittade ett par borttappade gummistövlar men inga byxor. Pratade med fritidspersonalen, några av barnen och idrottsläraren, ingen visste var dom var, men dom skulle hjälpa till och leta.
Hör till saken gör oxå att Nathalie trodde att hon letade efter ett par ljusblå byxor när det i själva verket var ett par mörkblåa. Ni kan ju fatta själva, tösen vet inte ens vad det är för färg på kläderna hon tappar bort...haha

Pratade med henne i telefon alldeles nyss och hon berättade att Jasmina (ett av barnen jag pratade med i morse) hade hittat dom.
Tror jag ska köpa något till henne för att hon var så snäll och letade upp dom.

Ska lägga upp en bild på brallorna när jag är hemma, om dom nu är det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0