Duktig kvinna reder sig själv...

I morse var jag ute och fixade barnens cyklar.
Hade glömt bort att Nathalies styre krånglade igår så det var bara att ta tag i det så nu sitter det fast.
Izabelle ville samtidigt ha högre sadel och styre på sin cykel.
Visst, fram med verktygen igen och fixa hennes hoj oxå.
Sadeln var inga problem, den gick att höja på ett kick men styret gick inte att höja mer och när jag sen skulle skruva fast det igen så vägrade skruven att gänga, men efter mycket om och men så lyckades jag och båda cyklarna är i kanonbra skick nu.


Bästaste verktygen kommer från Bahco, tack Jessica ♥

Blev osams med Nathalie innan avfärd till skolan. Hon är så otroligt slarvig.
Satt inte rumpan fast på henne så skulle den oxå vara borta.
I går när jag kom hem låg hennes regnjacka (som hon har i skolan) slängd på golvet så jag frågade henne varför den var med hem. Då berättade hon att henne vanliga jacka var borta, men hon var säker på att hon tog in den från klätterställningen...stor suck!!!
Hursomhelst så hittade jag hennes jacka i morse när jag skulle packa om henne gympapåse, där låg den. Hittade dock inte hennes byxor (hon hade på sig gympakläderna hem) och en av gympaskorna. Antar att dom båda är kvar på skolan....ännu större suck!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0