En glömlig torsdag...

Den här torsdagen känns inget vidare, det blev helt fel start på den :-(
Eller egentligen inte.
När vi gått upp så flöt allt på som det brukar, jag duschade, tjejerna fixade frukost till sig själva (jag fick skära brödet), packning av badkläder, packning av gympakläder, sminkning osv...

Vet egentligen inte vart det gick fel, kanske var det när Izabelle kom gråtandes nerför trappan för att hon inte skulle hinna klä på sin Moxie Girl som hon skulle ha med till skolan, eller var det när jag stressade på henne för att hon inte skulle komma försent, eller kanske när Nathalie cyklade iväg och jag mötte henne halvvägs när jag var påväg, över att hon var ledsen för att hennes styre på cykeln krånglade och jag fick skjutsa henne till skolan så hon inte skulle komma försent, eller var det rent av när jag blev försenad att hämta upp Sanna i Dingtuna och vi kom till jobbet 5 minuter innan öppning????

Hursomhelst så glömde jag helt att packa ner mina träningskläder, skulle till sjukgymnasten idag men det blir till att hoppa över och köra nästa torsdag istället.
Jag verkar glömma idag. Glömmer saker här på jobbet som jag har koll på precis innan.

Det verkar bli en glömlig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0