FB är ett bra nätverk...

"Pratade" med en gammal vän på FB.
Vad jag saknar hennes glada och positiva anda, blev alltid glad när hon var med.
Nu bor hon dock i Gävle, ca 16 mil härifrån, så det är inte lätt att träffas hux flux, det krävs planeringen och än har vi inte lyckats.

Det är lustigt det där att kontakten bara bryts helt och sen hörs man igen många år senare, nästan precis som om tiden stått still.
Ok, lite har hänt i våra liv.
Hon har fått barn och jag har fått barn, jag har varit gift och skilt mig men ändå i grund och botten så är jag samma Marlene som jag alltid har varit.

Vilket bra nätverk FB är egentligen!!!

Skönt att du är tillbaka igen Sanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0