Kräftskiva

Kom hem vid 03.30 i morse och vaknade 07.43 av näsblod, suck! Efter jag stoppat det lyckades jag somna om och vaknade när A ringde vid 9.40.
Hans första replik: "Just ja, du är väl bakis idag, då kanske jag ska ringa senare istället"
Jag kan säga att jag var bakis och är bakis oxå för den delen. Vet inte hur länge jag ska vänta med att köra bil idag, drack nog det sista vid 2- eller 3-tiden.
Det var en kanonlyckad fest och jag har ont i skrattmusklerna i magen idag för det skrattades en massa och jag blev full. Jag åt inga kräftor men jag hjälpte barnen att skala sina...usch


Mika är nöjd med sitt intag av flaskor


En av drinkarna jag drack


Toni och Mika


En ny färg på drink

Tänkte ta en tur ner på stan, med buss, för att inhandla lite presenter till Nathalie som fyller om 25 dagar. Hon pekade ut lite saker igår som hon vill ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0