Lagar mat

Jag har blivit så duktig på att laga mat varje dag nu när jag är med i Vv.
I dag blev det makaronipudding och i morgon blir det en gryta.
Få se hur länge man orkar hålla i så här duktigt!

Var och handlade kattsand till mina kissemissar och det blev även en ny kattlåda. Den gamla, som vi även hade till vår katt Mysan som dog 2006 endast 5 år gammal, var äcklig efter den billiga kattsanden.
Nu har dom det fräscht och fint och jag kommer aldrig att byta ut Ever Clean.

Izabelle har haft innebandyträning idag och då blir allt uppochnervänt. Träningen är mellan 19-20 och hon kommer hem vid 20.15 och då ska det ätas och duschas och sen lägga sig 21. Tajt måste jag säga!
Det är även bra att hon tränar och rör på sig. Man får väl ta att det blir galet på tisdagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0