Öland

Nu har jag varit hos sjukgymnasten och idag började vi med träning på deras gym, kanske inte de senaste grejorna men ändå helt ok. Få se vilka muskler som vaknar till liv i morgon och gör ont.

Jag och Belle har bestämt oss för att åka till Öland i morgon även om Agnetha inte kan följa med.
Jag ska försöka orka köra hela vägen själv. Normalt brukar jag ju orka, inga problem men då är det ljust och man har sovit en natt. Nu blir det direkt efter man jobbat en hel dag och det blir mörkt under tiden jag kör.
Men jag vill så gärna åka ner så det blir till att bita i det sura äpplet och ge sig ut på vägen.

Nathalie har ingen lust att åka till Öland, det är alldeles för långt säger hon så hon blir hemma hos min syrra och leker med Adam hela helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0