Radhus, frissan och fest

Dåligt med uppdateringar men det är inte mycket som händer i mitt liv just nu, som vanligt alltså!

Känner att jag varit snäll och ställt upp i veckan. Borde få en knapp med texten "Tack för hjälpen"
Naturligtvis har jag fått tack tillbaka men knappen vore kul att ha.

Har ju inte berättat om visningarna på vårt hus.
I söndags kom ingen och tittade, INGEN! 
Så trist, jag har nu ställt in mig på att bo kvar, har lite planer för tjejernas rum samt ev göra en klädkammare på övervåningen så jag får plats med mer skrot :-D
I onsdags hade vi 2:a visningen och då kom det en familj som var intresserade men tyckte vardagsrummet var för litet. Vi får se, dom skulle höra av sig nästa vecka igen. Jag ropar inte hej ännu utan fortsätter att anmäla intresse på lägenheter hos Mimer och sen får man se vad som händer.



I kväll ska jag till frissan, så nice!!! Mitt hår börjar bli alldeles för långt och så har jag lite gråa strån som behöver skylas. Izabelle ska oxå klippa sig och sen åker hon till Tullinge med A.
Nathalie blir hemma hos mig.
I morgon ska jag på kräftskiva så då får jag låna ut henne till syrran. Mycket pusslande blir det ibland.

Vilket underbart fint soligt väder vi har, dock lite kallt men underbart med blå himmel och sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0