Sanna

I dag har mina tankar varit hos min kollega Sanna som skulle göra en hjärtoperation.
Hennes mamma ringde när hon åkte in på operation och berättade att damen som var före henne hade fått komplikationer vid samma operation därför var allt försentat, men snacka om att man blev nervös.
När sen Ulla ringde och berättade att allt gått bra och man hittat felet och åtgärdat det så var det som en sten föll från hjärtat.
Berättade glatt för alla kollegor men när jag skulle berätta för chefen började tårarna rinna på mig, glädetårar! Förmodligen hade jag varit så nervös och sen släppte allt.

Jag är så glad att allt gick bra och att jag får Sanna tillbaka frisk och kry!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0