Slarver

Snart är det det dags att lämna OmniaResor för den här dagen.

Skulle ha haft visningen idag men den blev inställd, om någon missat det.
Jag skickade med en lapp till fritids att Izabelle skulle gå hem 15.45 för att möta upp mamma hemma och få in katterna i bur så dom inte skulle vara hemma på visningen. Mamma bestämde sig ändå för att åka hem till brudarna eftersom dom åker till Öland i morgon och inte kommer hem förrän 7 okt igen.
16.15 ringer mamma: Izabelle har inte kommit hem ännu...
Jag ringer fritids och där svarar man inte först, efter 3:e gången svarar dom.
Dom har tagit emot lappen från Izabelle men har helt missat att skicka hem henne... :-(
Nu var det ändå tur att visningen blev inställd.
Jag blir riktigt sur när dom inte har koll på läget, jag vet, det kan man inte ha alla gånger, men detta är inte första gången dom slarvar så jag har rätt att blir grinig på dom.

Brudarna kom hem iaf och mamma tog med dom på Adams fotbollsträning så när jag kommer hem är jag helt själv i ett nystädat hus :-)

Tänke jag skulle fixa till maten så den är klar tills dom kommer och sen göra lite mys med ljus och dyl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0