Söndag hela dagen lång!

I dag är det söndag igen, yeyh! Just nu ligger jag och slappar i soffan och ser allt som skulle behöva göras, men jag skiter i det.
Det är fullt ös på övervåningen, båda tjejerna har kompis här. 

I går var det kalas på Busborgen för Nathalie. Hon hade bjudit 7 kompisar men bara fått svar från 5 st men det slutade ändå med att dom var 9 stycken på kalaset (med Izabelle). Jag tror personligen att man tänker lite olika i olika kulturer. Vissa kulturer verkar man inte anmäla om man kommer eller inte utan kan man så kan man annars stannar man hemma. Vi har varit med om detta vid alla våra kalas, man räknar med dom som tackat ja och helt så dyker det upp 3 pers till. 
Jag har lärt mig så jag räknar med att det blir några personer till. 


På kvällen var vi hemma hos Agnetha och jag hade tänkt att jag skulle utnyttja lite av min veckobonus av ProPoint men när det väl kom till kritan så gjorde jag inte det ändå. Det var nog något av mitt undermedvetna som satte stopp. Duktiga jag! Måste erkänna att jag är riktigt stolt över mig själv som har sån bra karaktär.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0