Usch, blä och fy

Jag vill gå hem och lägga mig i sängen och bara vara.
Förstå vad skönt: Inget tjat i mina öron, ingen kollega som lämnar över ditt och datt som hon inte orkar göra själv, inte frysa, inte ha ont i huvudet och axlar.
Det jag vill göra är: se på tv, gråta precis hur mycket jag vill (för det känner jag för just nu), läsa en bok, krmas med mina katter, äta choklad (fan vad jag är sugen på choklad). Undrar just om det hör ihop det där med att vara sugen på choklad och vilja gråta...Hmmmm

DeppoMarlene!!!

Henne är jag så trött på, saknar den glada, spralliga, (smala) Marlene. Kommer jag någonsin att få se/träffa henne igen?? Det är min högsta önskan och det ska jag önska mig till jul och när jag fyller år.

Thats it!

Kommentarer
Postat av: Marie

Viktäktarna är ju superbra!! Tro´t eller ej, jag är guldmedlem där (livet ut), gick ner maaassaa kilon med dem för några år sen...tyvärr så gick jag upp allt o lite till sen.. :/ Men Lycka Till, det kommer gå jättebra för dig!!! :) Kram

2010-09-03 @ 06:56:15
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0