Vv

Jag hade inte tänkt att berätta det här men jag gör det ändå...låter hemligt va?

I går var jag och mamma och skrev in oss på Viktväktarna, nu börjar kriget mot kalorierna! Nu ska jag ner i vikt!
Är så trött på att se ut så här. Jag vill liksom hitta någon kärlek och så länge jag ser ut som jag gör så tillåter jag mig inte att träffa någon. Det finns dom som är intresserade, jag vet helt otroligt, men jag är så avvaktande och tror inte det är möjligt att älska mig.
Nåja, nu får vi hålla tummarna för att jag klarar det här. Är redan nu sugen på choklad! SUCK!!!

Mamma är fin ändå så hon behöver inte gå ner tycker jag men hon tycker det själv och då är det bra att vi är tillsammans och stöttar varandra!



Kram



Kommentarer
Postat av: Anneli

Lycka till tjejen.

Det är konstigt hur man ser på andra och tycker att alla andra är så finaoch duger precis somdom är, men när det kommer till den egna självbilden så är det kört.



Hoppas du når ditt mål. Jag skulle behöva ta tag i det där jag oxå, men jag är så jävla svag. Kanske får jag lite inspiration från dig.



Jag tror på dig

KRAM

2010-09-08 @ 17:15:34
URL: http://anneli78.blogspot.com
Postat av: Marie

Hejaheja!!! :)

2010-09-08 @ 17:42:17
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/
Postat av: Marlene

Tack tjejer!



Kram

2010-09-09 @ 12:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0