Förkylning

Har mått pyton hela veckan, en förkylning som slagit till och i torsdags slog den till ordentligt så jag blev hemma från jobbet tors och fre...tjohooo...blir avdrag på lönen...

I går gick jag och lade mig vid 21 och somnade nästan omgående och vaknade i morse 8.15, behövde nog sova. Har inte kunnat sova dessa dagar hemma då vi har byggjobbare i badrummet på övervåningen.

I dag känner jag mig lite piggare så jag tog ta i projekt putsa fönster. Nu är vardagsrummet och uterummet klart. Bara köket, hallen nere, mitt rum, Belles rum, Nattis rum, hallen uppe...Inte mycket! Är helt slut...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul att ha dig tillbaka :)

2011-04-16 @ 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0