Söndag morgon...

Klockan är 8 och jag är vaken, fast jag tycker det är helt ok att vakna den här tiden. Jag har ju aldrig varit någon sjusovare utan har alltid varit morgonpigg.

I går hade jag en skön dag även fast det blev en massa fönster putsade, orkade dock inte ta övervåningen så jag får fortsätta med det idag.

Förkylningen är mycket bättre, nu är det bara efterdyningar kvar.

I dag ska jag till Ikea på Inredningsseminarium med Mija Kinning från Bygglov. Det ska bli riktigt kul, jag älskar hennes inredningsstil och tror hon har mycket att visa. Vet inte riktigt vad som kommer hända men spännande ska det blir iaf.

Ska nog ta mig en trappa upp och börja med fönstrerna, då har jag det gjort.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0