Helgen i vårt paradis...

Det blev en underbar påskhelg på Öland trots lite jobb men det är bara kul att se förändringen.

Nu är vi tillbaka i Västerås med ångest. Både jag och Izabelle var ledsna för att lämna vårt paradis, fast det är inte så långt tills nästa gång, bara drygt en månad och på semestern blir vi där i HELA 3 veckor.

När vi kom ner var de två nya sovrummen endast gipsade med nymålade tak. Jag och brorsan tog tag i hans rum på påskafton och syrrans rum påskdagen. Vi var väldigt nöjda med resultatet.


Detta är brorsans rum, jag valde den grå-randiga tapeten och sen ville brorsan ha en svart tapet på de båda kortväggarna så Belle valde denna. Skönt med heltäckningsmatta när det är kallt på golven och den går i både svart och grått.


Syrrans rum, hon har fått gråa väggar samt en fondtapet som Izabelle valt och en mörklila matta, skitsnyggt blev det.

Själv så kommer jag att sova ute i vardagsrummet, men det gör inte mig så mycket. Barnen kommer att få det gamla sovrummet och dom får välja färger helt själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0