Andersdagen del 2

Kom att tänka på inlägget på Anders-dagen den 30 november.
Nu har vi facit i hand och julen braskade även fast Anders braskade...Vi kan alltså glömma det gamla ordspråket:

"Anders braskar - julen slaskar...osv"

Provade ett par brallor i går som jag inte kunde ha i somras, det fattades 1 dm i midjan, i går fick jag igen dom och då fanns även lite marginal...Tjohoooo!!! Mina älskade korta jeans jag hade i somras satt tajt, inte bekvämt alls, men igår var det inga problem att ha dom...

Var hos mamma idag och fick med mig en massa byxor hem. När man går ner i vikt så blir kläderna större och jag har inte råd att köpa nya hela tiden men nu har jag lite på lager. Mamma har ju oxå gått ner en massa i vikt så hon kan inte ha sina kläder och eftersom hon har mindre storlek så får jag ärva, bra va?

Nu ska jag ta mig upp till sängen och se på "Tre Kronor", ni vet den gamla såpan från början av 90-talet, har fått låna boxarna av systra mi.

Natti natti mina vänner! En nyhet, bloggen är öppen igen för alla. Tror det är roligare att skriva då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0