Feber..

Min tös mår lite bättre idag, hostar dock en massa. Som tur var hostade hon bara när hon skulle somna igår och sen har hon fått sova hela natten.
I morse hade hon bara 37,8, en liten övertemp. Hon är hos mamsen så jag kan jobba. Är så glad att jag har min underbara mamma som ställer upp för mig!!!
Älskar dig mamma ♥

Izabelle hatar att ta febern i stjärten, hon gråter som en stucken gris när det är dags och kramar mig och säger:

Jag är rädd mamma!

Försöker trösta så gott det går men till slut blir jag irriterad på att hon inte kan låta mig ta tempen, hon är ju ändå 9 år.
I går lyckades jag få till det iaf. Mutade henne med en tjuga plus att mormor mutade henne med ytterligare en tjuga om hon tog tempen.

Fick även ta den på henne i morse, så duktig hon är!!!

Försökte få mamma att ta den på henne nu för att se var hon ligger till nu på dan och det första hon sa: Då vill jag ha en tjuga mormor! Haha...vi får väl se hur det går. Mormor kan man ALLTID linda runt sitt lillfinger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0