God söndag...

God morgon!

Äntligen söndag så det snart kan bli måndag...Hatar måndagar....

Fick sova till 8.20 i morse, inte klokt vilken sovmorgon. Ska sätta igång och städa igen men är inte ett dugg inspirerad :-( I går hade jag mer inspiration men idag är den helt borta, men jag MÅSTE...

Måste få någon ordning på mina barn, det funkar inte att "droppa" saker där man står utan man måste plocka undan efter sig...
Till slut blir jag en grinig mamma när jag inte får ha fint omkring mig.
Ok, jag kanske är slarvig jag med emellanåt, det erkänner jag men det är så lite att jag kan plocka undan det på en pisskvart och jag börjar helt enkelt lessna på att städa efter mina brudar HELA tiden...

Nu tror ni säkert att dom sitter bortskämda i soffan och ser på tv medan jag städar, ja, just nu gör dom det men annars är jag ganska hård med att dom ska städa sina egna rum. Nja, Nathalie får man hjälpa på traven ibland, men hon är lat av sin natur och blir ibland ursäktad för det. Illa, jag vet, men ibland är det enklare för att slippa all gråt och tandagnisslan...

Nej, så här blir det inte städat...Nu måste jag ta tag i det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0