Host host...

I går kväll var jag och hämtade min älskade tös på Arlanda, åh, vad jag har saknat henne.
Men säg den lycka som varar för evigt!
Påväg hem åkte vi förbi Tullinge och lämnade henne hos A. Klockan var väl runt 00.30 när vi lämnade henne där. Alltså, jag saknar henne fortfarande! :-(

Varför lämnade jag bara Nathalie?

Izabelle skulle oxå varit där men när jag kom hem från jobbet igår så hade hon jätteont i halsen och ville inte äta. Vi satte oss i soffan en stund och hon somnade i mitt knä, sen kom febern som på beställning och det gick snabbt uppåt! Väckte henne så hon fick ta alvedon. Hon fick då bestämma om hon skulle vara hos A eller hemma hos mig och kurera sig istället. Det blev det sistnämnda som ni förstår.

Nu sitter vi här i soffan och mår dåligt båda två. Izabelles feber har kommit tillbaka, hon är het som en kamin.
Jag skulle varit på bio i kväll men har sån hosta att jag tror jag ska hosta ur lungorna snart...Är så in i helvetes jävla trött på att inte må bra (förlåt mitt ordval men det är exakt så jag känner) Jag vet, det är dom som har det värre, naturligtvis, men jag lever i min kropp och lever mitt liv och detta händer mig. Thats it!

Snart är det dags för lite lördagsmys, det måste man ju unna sig när man är sjuk.

Hoppas ni har en underbar lördag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0