I städtagen...

Är helt slut nu och har en massa kvar...

När vi vaknade i morse började vi byta garderober...
Vilka stora projekt det måste vara här hemma när man ska städa.

Izabelle har nämligen haft sina kläder i en garderob i mitt rum och nästan varje kväll jag ska lägga mig så har det legat en massa kläder på min säng...grrrr
Efter mycket tjat och gnat från min sida så bestämde hon sig för att ta över en av garderoberna i hallen (som vi har pyssel i) Vi har alltså flyttat runt en massa kläder och har även fått en massa rensat. Nathalies garderob blev superfin nu och 2 pappkassar med kläder ska iväg till Lotta (om hon vill ha)

Har även fått undanstädat i mitt sovrum samt på toaletten på övervåningen. Toaletten som gud glömde kan man kalla den. Vi använder den endast på nätterna men nu är den fit-for-fight igen.

I dag borde jag få ihop aktivitetspoints då jag har hållit på så mycket. Aktivitetspoints får man när man gör sånt som man annars sällan gör och städa hör till det hos mig iaf...Vet inte vart Inga har tagit vägen för det är hon som brukar städa hos oss, men nu var det lääänge sen jag såg henne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0