Kalaslördag...

Izabelle och jag vaknade redan strax efter 7 i morse, shit vad glad man blir när det är lördag och vaknar så tidigt :-(
7.45 var vi på Maxi för att handla inför Izabelles kalas idag. Det är inte billigt att ha kalas, endel tjatar om att det är så dyrt att leja bort dom till t ex Busborgen, badhuset etc...och jag kan säga, det är inte många kronor till det kostar att göra så och då slipper man även all disk. Men hur som helst så gick det jättebra, 5 glada tjejer kom och hade det så kul. Izabelle var nöjd.

Har fått ett par bilder via mms på min lillfia när hon ligger i poolen och när hon sitter på solsängen och fryser efter bad. Shit, vad jag saknar henne.

Nu sitter jag och Izabelle i soffan och hostar ikapp, ska nog ta oss en trappa upp och lägga oss i sängen och se på tv istället.

I morgon väntar en lugn söndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0