Knepiga drömmar och tandlös...

Nu var det några dagar sen jag bloggade men det har heller inte hänt så mycket.

Måndag, tisdag och onsdag skjutsade jag och Izabelle Oscar (mammas och pappas hund) till hunddagis.
Jag och Belle har dragit hemifrån vid 7,30-tiden och hämtat honom hemma hos mor och far (där syrran med familj huserar denna vecka) och sen lämnat honom på dagis vid 7,45. Sen iväg med Belle till skolan och sen hem och ta igen mig några minuter innan det varit dags att dra till jobbet.

I morse var det sååå skönt att slippa dagislämningen så jag hade verkligen gott om tid innan jobb. Izabelle gick till skolan tillsammans med granntjejen Tilda så henne behövde jag inte dra iväg med. Hann t o m fixa iordning allt inför dragningen av räkningarna på tisdag...Fy fan...vad det är tråkigt med dessa räkningar och speciellt den här månaden när jag var hemma och vabbade och var sjuk själv i december. Yammi..vad fett mitt konto kommer vara sen.

I dag har jag varit hos sjuktgymnasten och hon kan bara konstatera att jag har väldiga besvär med nackryggen, därav min jobbiga yrsel som nu två nätter i rad har hållit mig vaken. Har iofs kunnat sova en stund emellanåt och då har jag drömt och det har inte varit några vanliga drömmar direkt. I natt tappade jag t ex alla mina tänder, kul va?

Nej, nu är det dags att dra hem till min tös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0