Let's Dance

Direktrapport från Let's Dance....

Björn Ranelid - Paso doble. Jag gillar honom inte alls, stel och tråkig. Izabelle och Nathalie vill att han ska åka ut.
Jurypoäng: 11 p

Frank Andersson - Slowfox. Vilken kille, en av mina favoriter faktiskt, trots att man knappt förstår vad han säger med hans mumlande. Han dansar kanon för att vara så stor och klumpig.
Jurypoäng: 21 p

Alexandra Pascalidou - Flamsigare människa får man leta efter *suck*. Izabelle gillar henne dock. Vilken fin slowfox hon gör ikväll, duracellkaninen hade hittat lugnet.
Jurypoäng: 19 p

Figge Norling: Slowfox. En till favorit för mig, han är verkligen superduktig, det märks att han är skådespelare och van med publik. Han har stor press nu med tanke på hur bra han varit hela tiden.
Jurypoäng: 18 p

Jessica Andersson: Paso doble. Hon är så snygg. Hoppas hon blir kvar länge i tävligen. Tror hon gör ett bra jobb ikväll. Japp, hon gjorde bra ifrån sig. Härligt att dansa en paso doble till Främling.
Jurypoäng: 24 p

Anders Bagge: Paso doble. Myskille!!!
Jurypoäng: 15 p

Tina Thörner: Slowfox. Underbara värmländska.
Jurypoäng: 27 p

Det blev inget mer skrivande för mig för Nathalie tog över min dator. Men det är helt ok, jag var ju med en stund iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0