Samsung Galaxy S

Nu har jag bestämt mig för vilken mobil jag ville ha...Det blev en Samsung Galaxy S och jag är så nöjd.


I dag har jag haft en underbar dag. När jag vaknade i morse, eller på förmiddagen heter det väl när man vaknar 9,30, så låg jag kvar i sängen och glodde på tv en timme. Tog mig ner i soffan och läste lite bloggar och åt en tidig lunch. Tog mig sen ner på stan för en fika med Anita. Gud vad skönt det var att bara sitta och prata och slappa.
Mr C (grannen) har hjälpt mig med tvättmaskinen så nu funkar det att låsa luckan igen, tjohoo, slapp köpa en ny. Tur man har såna hjälpsamma och duktiga grannar. Jessica var kvar en stund och pratade, nice!
Naturligtvis har jag även hämtat upp mina älskade ungar vid station, älskar dessa pussar och kramar man får efter en helg utan varandra. Nu ligger dom och sover och jag ska ta mig upp en trappa och krypa ner i min säng där Izabelle ligger ikväll. Dom turas nämligen att sova bredvid mig.

Love my life today ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Funderar oxå på att skaffa den där luren...får se om jag orkar mig på en touch igen..svårt att messa o köra bil samtidigt då bara...hahaha

2011-01-10 @ 13:59:03
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0