Söndag...all day long...

Vi vaknade tidigt idag oxå, jag och Izabelle, men klev inte upp förrän vid 10-tiden. När man är förkyld så tar det en lång stund att "sjunga upp" sig.

Dagen har mestadels spenderats sovandes i soffan medan Belle har haft en kompis här.
När kompisen gick tog vi en liten promenad för att få frisk luft men påväg hem igen så gick Belle in till granntjejen så nu är jag ensam igen, i soffan, dock lite renare denna gång då jag tog en dusch efter promenixen.

Mår inget bra alls, förkylningen sitter i huvudet, näsan, lock för öronen och så hostar jag. Måste iaf till jobbet i morgon, har inte råd att vara hemma. December månad med massa vab och egen sjukdom ruinerar mig den här månaden så jag måste släpa mig dit. Visst är det sjukt att det måste vara så?

Nathis mår förträffligt på Grancan, hon ringde i morse när hon vaknade och hon har så mycket att berätta. Synd bara att det är så dyrt att ringa men de minuterna jag får är jag glad över.

Nej, nu ska tv:n på igen :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0