Happy...

Känner mig så lycklig.
Ni vet när det liksom bara bubblar i en och man bara skulle vilja ta hela världen i famn och krama den.
Jag har ingen aning om varför jag känner så här för det enda roliga i mitt liv just nu är mina töser samt att jag gått ner endel i vikt. Kanske är det det som påverkar mig...Jag är så otroligt peppad, inte minst för att man igår fick på sig ett par jeans som är några stl under den jag haft under min feta tid.
Ja, jag kallar det min feta tid, för jag har bestämt mig för att ALDRIG hamna där igen. Ok, man ska aldrig säga aldrig men just nu så kan jag inte förstå hur jag i huvudtaget har hamnat där från början men nu är det hänt och nu kan det bara bli bättre.

Usch, vilket "äckligt" inlägg det blev. Eller jag tycker inte det, men kanske finns det några därute som tycker annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0