Myskväll med en av döttrarna...

Nathalie och jag hade myskväll igår och vi tittade på ett av Nathalies favoritprogram "112 - på liv och död".
Det var jättemysigt tills jag fick myror i brallan och kom på att julen skulle plockas bort. Sagt och gjort, ut i förrådet och plocka in alla kartonger och börja plocka ner.
Nathalie var med på det och tyckte det var kul till en början, men som alltid med henne så blir allt tråkigt efter 5 minuter och så även den här gången. Jag fick alltså fortsätta själv.
Efter ett tag tyckte hon att jag var en dötråkig mamma. Det var inte speciellt kul att ha en ensamkväll med mig när jag städar...haha

Men nu är iaf julen utstädad, någotsånär iaf, ikväll blir det dammsugning, alla saker är iaf i kartonger och ligger i förrådet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0