Vi hade i alla fall tur med vädret...

Innan skjutsning till mormor med tjejerna i morse åkte vi förbi OKQ8 för att tvätta bilen.
De har en ny biltvätt och jag var väääldigt fokuserad på att allt skulle klaffa så jag glömde helt bort att ta bort antenn till bilen. Kom på det precis när tvätten startade...Izabelle var snäll och erbjöd sig att klättra ut och ta bort den, det skulle inte göra något om hon blev blöt...Jag kunde inte tänka på annat än "Vi hade i alla fall tur med vädret" och där gick det inte så bra. Hon fick iaf INTE gå ut och ta bort den utan jag fick ta smällen att den skulle förstöras.
Varje gång maskinen gick förbi antenn så lät det väääldigt konstigt.
När tvätten var klar så visade det sig att den klarat det hur bra som helst, men i fortsättningen ska jag ändå komma ihåg att ta bort den.


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh fy fan sitter ni kvar i bilen medans den tvättas?? Skulle jag aldrig göra...huaa

Kramis :)

2011-01-07 @ 21:24:42
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/
Postat av: Marie

Näää det var INTE din blogg jag syftade på :)

Komiskt..jag tror vi kommenterade varandras

blogg typ samtidigt :D

Kraaam

2011-01-07 @ 21:28:27
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0