Virus...

Har precis kommit tillbaka från sjukgymnasten. Hon kämpar med min onda nacke, idag blev det lite mer akupunktur. Hoppas, hoppas det kommer att hjälpa mig.

Izabelle är hemma från skolan idag, sjuk! IGEN!!!! Herregud, vilken jäkla vinter det här har varit för oss. Det känns som vi har varit ständigt sjuka.
Hon har varit hos vår läkare med mamma men det var bara ett virus, eller en massa virus skulle jag kalla det.
Jag träffade på vår läkare när jag var hos sjukgymnasten och hon sa att det är en massa virus i omlopp nu därför kan man ha oturen att bli smittad om och om igen...Det känns som vi hör till oturen!
Nathalie klagade i morse på att hon inte mådde bra men hon gick till skolan iaf, vi får se hur hon mår i morgon.
Mamma, pappa och Belle drar till Öland i morgon så då har jag ingen som kan ta henne om hon är sjuk så då blir det säkert vabb för mig igen :-(


Om viruserna var så här färgglada i verkligenheten så skulle man kanske inte må så dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0