En badrumsdörr fattigare...

Jag och Belle tog en tur till Barkarby för att möta upp A, P och min lillfia. Gud vad mysigt det var att träffa Nathalie efter några dagar ifrån varandra...Det blev pussar och kramar.

Det tog några minuter så var tjejerna osams och tjafsade i baksätet och jag lovar, det var nära att jag släppte av dom på E18!

När vi kom hem var dom sams och det började kläs om till finklänningar och sminkning...Efter en stund spårade det ur och Nathalie smällde igen dörren till badrummet och tjoff så ramlade dörren ur det övre fästet...
Jessica kom in och hjälpte mig att plocka bort dörren helt, den kan ju inte sitta i bara ett fäste....så nu kissar och bajsar vi med öppen dörr...haha

Så här trevligt är det i vårt badrum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0