Solen skiner :-)

Lördagmorgon och solen skiner ute, kan det bli bättre??? Måste nog svara ja på den frågan, all snö kan försvinna och graderna kan stiga till +25 istället för 0-gradigt.
Men vi gör det bästa av situationen.

Kl 11 ska vi se Adam spela bandymatch på Hakonplan, därefter tar vi oss ner på stan för en fika med Jimmy och ev köpa lite nya kläder till Belle (tror Belle tycker jag kan ta bort ev före köpa)
Efter staden blir det Maxi och Arken Zoo (kattsand slut), hem och städa och sen besök ikväll med tacos och lite vin.
Det blir första gången jag dricker alkohol sen jag började hos Vv, har inte tyckt det varit värt att lägga propoints på det, men det blir nog inte så mycket jag dricker, det är fortfarande inte värt det.

Dags att ta sig ut i solskenet en stund.

Glömde, bilen måste även tvättas idag.

Ha en underbar dag!

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0