Sömnsvårigheter...

Vid 23.30 i går ringde min mobil och i andra änden hörde jag bara snyftanden. 

Min älskade lilla tös kunde inte somna och ville då ringa och prata med mig.

Tror hon har hemlängtan fast hon inte säger det, hon vill nog inte göra mig ledsen.

Jag försökte trösta så gott det går att göra via telefon, hon lugnade ner sig en stund och vi sa god natt. Efter några minuter ringde hon igen och var lika ledsen. Hörde att A kom in i rummet då.

I morgon kommer A hit för att hämta Nathalie och då hoppas jag han tar med sig Izabelle hem så vi kan ha en myshelg. Är hon ledsen och längtar hem så ska hon även få komma hem, mina planer kan jag göra en annan gång. För mig går barnen absolut först!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0