Jag är med bostad...

I går fick jag nyckeln till lägenheten så vi alla; jag, mamma, pappa, syrran, Micke, Belle, Nattis och Anneli åkte dit med lite grejor och tittade på den. Usch vad tråkig en lgh ser ut utan några möbler, heltråkig!
Jag är van vid t ex fräscha vitvaror, nu har man en gammal spis, fläkt, kyl och frys. Men vi ska väl klara oss igenom det oxå...hehe
Hade dock lite anmärkningar som jag hoppas Mimer ser till att fixa.
Längtar såååå mycket till lördag då allt flyttas och vi kan flytta in på riktigt och få sova i våra egna sängar igen efter 5 veckor och det jag längtar mest efter; är att få vara med mina katter igen. Shit, vad jag saknar dom...
Deras hem har varit hos syrran under dessa veckor eftersom mamma och pappa har hund.
Nej, nu är det dags att bädda ihop bäddsoffan innan det är dags att åka till jobbet.
Ikväll åker jag och Anneli med lite kartonger till lgh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0