Krossad display...

I dag får jag nyckeln till min lgh.... wiiiihooo... Ska bli kul att se hur den ser ut.
Jo, jag har varit där och kollat men bara en gång och hon hade så mycket saker så man fick ingen bra översikt riktigt, nu är det tomt så då är det lättare, och så ska mamma och pappa få se den oxå. Jag är vuxen, ändå pratar jag nästan alltid med mina föräldrar om mina beslut osv...Men det kanske är normalt, jag vet inte.

I går kväll hade vi kalas för min lilla underbara tös.

Mamma har tagit fina bilder som jag tänkte lägga ut men dessvärre så hittar jag inte usb-sladden så det blir inga.

Hade jag haft min älskade iPhone så hade jag haft endel bilder i den och visa men dispayen krossades på den förra helgen så den är inlämnad på verkstad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0